Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου

Το Γενικό Λύκειο Πόρου βρίσκεται στην τοποθεσία Άγιος Στέφανος, στο ανατολικό τμήμα του νησιού και αποτελείται από δύο διώροφα κτίρια. Διαθέτει 13 αίθουσες διδασκαλίας, αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, εργαστηρία Πληροφορικής και Φυσικών Επιστημών. Επίσης διαθέτει μια πλούσια και πλήρως εξοπλισμένη βιβλιοθήκη. Επιπλέον, έχει γραφείο διευθυντή, δύο γραφεία καθηγητών, οργανωμένο κυλικείο, κλειστό γυμναστήριο και στον αύλειο χώρο του σχολείου, υπάρχει περιμετρικά των κτιρίων και με θέα προς τη θάλασσα, γήπεδο μπάσκετ.

Στη σχολική μονάδα φοιτούν 85 μαθητές και απασχολούνται 5 μόνιμοι εκπαιδευτικοί με οργανική θέση στο ΓΕΛ Πόρου. Το υπόλοιπο προσωπικό αποτελείται από αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, που προσλαμβάνονται σταδιακά και συνήθως αλλάζουν κάθε χρόνο. Εξαιτίας του μικρού πλήθους μαθητών, οι καθηγητές ειδικοτήτων του σχολείου αναγκαστικά συμπληρώνουν ωράριο σε περισσότερα από δύο σχολεία στη ευρύτερη περιοχή, όχι μόνο του νησιού αλλά και του δήμου Τροιζηνίας-Μεθάνων. Στο πρώτο διάστημα λειτουργίας του σχολείου, αυτό έχει ως αποτελεσμα, πολλές φορές να διαταράσσεται η εύρυθμη λειτουργία του λόγω δυσκολίας σύνθεσης του εβδομαδιαίου προγράμματος.

Επίσης στο σχολείο μας εφαρμόστηκε για πρώτη φορά ο θεσμός της παράλληλης στήριξης σε άτομα με ειδικές μαθησιακές ανάγκες από εξειδικευμένο προσωπικό.

Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

Θετικά σημεία

  • συλλογικός προγραμματισμός δημιούργησε συνθήκες συνέργειας, αλληλοϋποστήριξης και συνευθύνης για την προσπάθεια υλοποίησης των στόχων που τέθηκαν στο επίπεδο της σχολικής μονάδας.

Σημεία προς βελτίωση

Είναι αναγκαία η καταγραφή και η βελτίωση των παραμέτρων, όπως ελλείψεις σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές, διαδραστικούς πίνακες, σταθερό διδακτικό προσωπικό, δομές, χρηματοδότηση, επιμόρφωση που επηρεάζουν τις

προσπάθειες και τους στόχους ορθής και ομαλής λειτουργίας της σχολικής μονάδας.

Ακόμη, η συμμετοχή των εμπλεκόμενων φορέων, όπως των στελεχών εκπαίδευσης, των γονέων και της ίδιας της μαθητικής κοινότητας, σε συγκεκριμένα πεδία αναφοράς, πρέπει να βασίζεται καθαρά στο πλαίσιο της συνεργασίας και των διακριτών ρόλων και αρμοδιοτήτων του κάθε φορέα.

Διοικητική λειτουργία

Θετικά σημεία

  • διοίκηση που ασκήθηκε από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας πραγματοποιήθηκε με τέτοιον τρόπο, ο οποίος παρείχε στήριξη και κίνητρα στους εκπαιδευτικούς, προκειμένου να αντεπεξέλθουν στο εκπαιδευτικό τους έργο, αλλά και στους μαθητές, με αποτέλεσμα οι τελευταίοι να βοηθηθούν σημαντικά κατά τη μαθησιακή διαδικασία.
  • Διευθυντής συνεργάστηκε με τις οικογένειες των μαθητών και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, με τους Σχολικούς Συμβούλους, με τον Διευθυντή Εκπαίδευσης καθώς και με διάφορους τοπικούς φορείς και συλλόγους, όπως και με την Εκκλησία.

Σημεία προς βελτίωση

  • συνεχής ανάπτυξη και βελτίωση είναι απαραίτητη για όλους τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων, καθώς έχοντας τη δυνατότητα αυτοβελτίωσης, το έργο τους ενισχύεται και αυτό έχει αντίκτυπο τόσο στους εκπαιδευτικούς όσο και στους μαθητές.

Οπωσδήποτε σταθερό στόχο της Διοίκησης του Σχολείου αποτελεί η υλικοτεχνική υποδομή του σχολείου,ο εξοπλισμός με ηλεκτρονικά μέσα.

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

Θετικά σημεία

Οσον αφορά στις επιμορφωτικές δράσεις που πραγματοποιήθηκαν, τα αποτέλεσματα έδειξαν ότι βοήθησαν τους συμμετέχοντες σε αυτές, ώστε να ανταπεξέλθουν στα νέα δεδομένα της εξ αποστάσεως διδασκαλίας και εκπαίδευσης.

Σημεία προς βελτίωση

Λόγω των ανεπαρκών δεδομένων εξαιτίας της πανδημίας δεν μπορούν να καθοριστούν.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *